Laatste blog

7 april 2019 - Eindhoven, Nederland

Goedemiddag!

Gisterochtend zijn we teruggevlogen naar Nederland. We hebben een goede reis gehad en het was maar een uur vliegen. We werden s'nachts om 3 uur opgehaald door een taxi bij ons gastgezin. We hadden dus weinig slaap gehad.

Vrijdag was onze laatste dag in Bristol en ook onze laatste dag stage bij Horfield. Voor school moesten we een I love Holland day organiseren. We hebben dit vrijdagmiddag uitgevoerd. We hebben een quiz over Nederland gedaan en wat Nederlandse spelletjes. Ik heb de kinderen het dansje van bewegen is gezond aangeleerd. Deze hebben we na het spellencircuit nog eens met zijn alle gedaan als afsluiting. Het was een groot succes. In de ochtend kwamen 2 docenten uit Nederland de school bezoeken. We hebben wat brieven ondertekend en hebben ze een rondleiding gegeven door de school. Van de directrice hebben we als aandenken een rugzak gekregen met de naam van de school erop. Super lief en een leuk aandenken! We hebben ook wat foto's mogen maken met de kinderen (die helaas niet op social media mogen). De klas had een kaartje voor me gemaakt en de kinderen zeiden allemaal lieve dingen. Ik ga ze dan ook erg missen! Ze zeiden dat ze mijn hulp heel fijn vonden en dat sommige kinderen de dingen die ik met ze gedaan heb ook veel beter begrijpen. Dit was erg leuk om te horen. Ook de leraren waren erg lief en positief.

Na stage hebben we nog wat gegeten met Maria en Jo als afscheid.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Horfield. Ik heb er veel geleerd en ga zeker wat dingen mee terug naar Nederland nemen. Ik ben weer een ervaring rijker.

Goodbye and have a nice day!

X Sam