Blog 4

1 april 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Heee,

Het is alweer maandag. Over 5 dagen vliegen we alweer terug naar Nederland.

Zaterdag zijn we met de bus naar London geweest. We moesten opstappen bij een bushalte. Toen we op het adres aankwamen was er geen bus te zien. We belde de helpdesk van de bus. We stonden dus op de verkeerde locatie.... We hadden een optie om ergens anders op te stappen, dat was 8 min rijden en de bus zou over 10 minuten komen. We hadden dus maar 1 optie; liften. Een man heeft ons naar de goede bushalte gebracht met een busje. Best spannend. Maar wat ben ik hem dankbaar. In London hebben we niet echt sightseeing gedaan maar zijn we in het centrum gaan winkelen.

Zondagochtend hebben we eerst even uitgeslapen na een lange dag in London. Daarna zijn we rond 2 uur naar Bath gegaan. Het was erg mooi daar. Het was ongeveer 1 uur en een kwartier reizen vanuit ons gastgezin. We hebben een brug en park bezocht. Het badhuis etc. was helaas gesloten.  Daarna hebben we ergens wat gedronken en gegeten en zijn we naar huis gegaan.

Vandaag had ik de eerste dag stage in class 8, year 3. Ik was heel zenuwachtig, maar dit was achteraf helemaal niet nodig. De kinderen zijn 7/8 jaar oud. Ongeveer hetzelfde als groep 4 in Nederland. De kinderen en de leraar waren erg aardig. Er zit één kind in de klas die het denkvermogen heeft van een 2-jarige. Hiervoor heeft de klas dan ook een onderwijsassistent. Class 8 heeft maar één onderwijsassistent, vergleken met de andere klassen is dat heel weinig. Class 4 had er drie. Ik heb vandaag vooral dingen klaargelegd voor de opdrachten. Verder heb ik een jongetje met gips veel geholpen. Ik moest zijn antwoorden opschrijven omdat hij dat zelf niet kan. In deze klas gaat alles veel sneller dan in class 4.! De kinderen moeten dan ook meer opdrachten maken.

Morgen weer een dag stage! Byee!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl